lauantai 16. maaliskuuta 2013

Pipomallit Erkki ja Stiina

En ole mikään hirveän aktiivinen facebookissa kävijä mutta aina välillä kannattaa avata suunsa siellä. Huhuilin styroxpäiden perään ja aika nopeasti minulle tarjottiin muovipäitä. Olen enemmän kuin tyytyväinen kauppaan! Näin meille kotiutui Erkki ja Stiina. Päät saivat tallaiset nimet, koska niistä tulee mieleen hoitoalan opinnoissa käytettävät opetusnuket, joista me käytimme nimeä Erkkistiina (nuket voivat näyttää miehiltä tai naisilta, mutta "alavarusteet" saa sujuvasti vaihdettua molemmille).

Tässä ensimmäiset pipokuvat

.
 Tämän pipon poika on alustavasti varannut. Malliltaan tuollainen löysä hippimalli ;D. Idean tähän pipoon löysin netistä, valitettavasti en nyt löydä sivuja mistään. Inspiraation antaneessa blogissa pipo iloisenvärinen lastenpipo. Lainasin siis tuota ideaa raidoista ja nurjista kerroksista. Kiitokset sinne johonkin. Lisäilen linkin jos vaan jostain löydän sivut.

Lanka: Novitan Hanko
Puikot: 5
Kulutus: 121 g
Silmukoita 84


Stiina on saanut päähänsä minun oman lempparipipon. Mallihan on tuttu Bravo. Tätä pipoa olen käyttänyt todella ahkerasti! Stiinalla on aika pieni pää, joten ihan noin löysä ei tuo pipo minun päässäni ole.


Lanka: Novita Puro Luumupuu
Puikot: 5 ja 5,5
Kulutus: 68 g
Kukka tehty Will I be Pretty pipon ohjeella hieman sovellettuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, joten olen todella iloinen jos jätät viestin käynnistäsi. Olet lämpimästi tervetullut uudelleen.

Toivoo Kati